2014-05-30

"Długo czekałem na miejsce w szeregu"

Fot. M. Sochacki, źródło: tvp.info
Wielką pasją Mikołaja Roznerskiego obok aktorstwa jest sport. Aktor zawsze stara się być w dobrej formie, a umożliwiają mu to regularne treningi. Do ćwiczeń zachęca również widzów "Pytania na śniadanie" w cyklu "Total forma". Zapewnia jednak, że zamiłowanie do sportu nie sprawi, że zrezygnuje z aktorstwa:
"Aktorstwo zawsze pozostanie na piedestale, bo jestem w tym kierunku wykształcony. Dziękuję temu, kto jest tam na górze, że dał mi tę możliwość, bo wierzę, że jest los, który mi sprzyja. Kierunek sportowy – podobnie jak inne rzeczy, które mnie interesują – jest odreagowaniem czegoś, spełnieniem marzeń, na które nie było mnie kiedyś stać." - mówi w wywiadzie dla portalu tvp.info
W najświeższym wywiadzie z Mikołajem przeczytacie m.in. właśnie o jego sportowej pasji oraz trudnościach, z jakimi musiał się zmagać, będąc jeszcze początkującym aktorem. Dowiecie się także, jak dziś czuje jako trzydziestolatek, jak zmieniło go ojcostwo i co pomaga mu w chwilach zwątpienia. Na stronie portalu znajdziecie zarówno treść rozmowy, jak i nagrania video:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz